Praca dla copywritera / redaktora
„Content is King”, jak powiedział Bill Gates. Z tak wybitną jednostką ciężko się nie zgodzić, dlatego przyklaskujemy założycielowi Microsoftu i prężnie rozwijamy dział odpowiedzialny za tworzenie treści. Jakiej? Każdej! Od unikalnych opisów produktów z oferty AB Foto, przez krótkie notki prasowe związane z premierami nowych urządzeń, artykuły z branży technologicznej i life-stylowej, po naming, claiming i hasła reklamowe do kampanii, których w AB Foto co niemiara. Jeżeli po kilku dniach bez porządnego researchu i klawiatury pod palcami zaczynasz czuć się nieswojo, to nie czekaj - apliluj na stanowisko copywritera / redaktora w AB Foto!
Pełny etat
Praca stacjonarna / hybrydowa
Centrala AB Foto
Umowa o pracę / umowa B2B
Wymagane doświadczenie
Wymagane CV
Wymagane portfolio
- Opisywanie i wprowadzanie produktów do sklepu internetowego
- Wyszukiwanie informacji i zdjęć do tworzenia ww. opisów
- Podstawowa edycja / przygotowanie zdjęć do publikacji
- Pisanie krótkich artykułów / not prasowych na firmowego bloga
- Doskonała znajomość języka polskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i umiejętność poprawnego formatowania tekstu
- Umiejętność pisania językiem korzyści
- Znajomość zasad SEO copywritingu
- Doświadczenie w tworzeniu treści dla portali i/lub sklepów internetowych (udokumentowane w portfolio)
- Znajomość branży elektroniki użytkowej
- Umiejętność obsługi CMS
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na polskim rynku
- Możliwość rozwoju i współpracy z innymi działami
- Szkolenia wewnętrzne z zakresu SEO copywritingu i pisania językiem korzyści
- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy w dobrze skomunikowanej lokalizacji
- Rabaty na sprzęt z oferty sklepu abfoto.pl
- Kartę MultiSport